Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Jet Black
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 450SR S zet elke centimeter van je lichaam in vuur en vlam met een adrenalinestoot, terwijl het aërodynamische ontwerp zijn kracht ontketent om die extra seconde weg te snijden. Als je het gaspedaal tot het maximum intrapt, ga je op topsnelheid en manoeuvreer je moeiteloos door de straten en over circuits, waarbij je elke bocht in een duikende houding verovert.

Het ontwerp is voortdurend geïnspireerd door de professionele racerij en is aangepast om de aerodynamica te optimaliseren. De krachtige enkele swingarm versterkt de racevaardigheid. De uitgeholde haaienvin voorvleugel laat de luchtstroom naadloos over de carrosserie glijden. De verborgen uitlaat sluit naadloos aan op de achterkant en zorgt voor een visueel indrukwekkend statement.

De toevoeging van tractiecontrole zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en diverse uitdagende omstandigheden. Voortbordurend op de sportinstelling van de 450SR beschikt de omgekeerde voorwielophanging nu over instelbare demping, voor een absolute rijervaring in elke situatie die je maar wilt.

Brembo remklauwen zorgen altijd voor gecontroleerde remkracht en ABS voorkomt dat de wielen blokkeren en grip verliezen tijdens een noodstop.De achterrem is geüpgraded van een Φ220mm enkele schijf, enkele zuigerremklauw naar een Φ240mm enkele schijf, dubbele zuigerremklauw.

De slipperkoppeling zorgt voor een lichter gevoel bij het schakelen en houdt de motorfiets stabiel bij scherp terugschakelen. Standaard automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.

Motortype:2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:449 cc
Max vermogen:35 kW/9500 t/min
Max koppel:39 Nm/7600 t/min
Boring x slag (mm):72 x 55.2mm
Compressieverhouding:n.n.b.
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6
Zithoogte (mm):795 mm
Afmetingen (mm):1995x715x1140 mm
Wielbasis (mm):1370 mm
Grondspeling (mm):140 mm
Inhoud benzinetank (L)14 L
Gewicht (kg):169 kg
Kleuren:Zircon Black / Tundra Grey
Voorvering:Upside down, demping verstelbaar
Achtervering:Monoshock
Remsysteem:320mm Enkele schijf, Brembo M40
ABS:Standaard
Velg voorwiel:Aluminium gietwiel
Velg achterwiel:Aluminium gietwiel
Banden:110/70 R17 - 150/60 R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion