Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT ADVENTURE - 2025

Nieuw
Nebula Black, Nebula White
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Multi Adventure
 

De nieuwe 700MT presenteert zich als een klassieke adventure bike in de stijl van haar grotere zusters. De wielbasis bedraagt 1.445 mm, de zithoogte is standaard 800 mm en kan optioneel worden verhoogd naar 840 mm om aan verschillende bestuurderslengtes te voldoen. De 20-liter brandstoftank zorgt voor een groot bereik voor langere ritten.

De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. De banden ondersteunen het offroad-karakter van het model: een 19-inch voorwiel en een 17-inch achterwiel met banden in de maten 110/80 en 150/70. ABS en tractiecontrole zijn ook aan boord.

Verbeterd voor off-road

De 700MT beschikt over LED-verlichting voor betere zichtbaarheid en een 5-inch TFT-display voor het weergeven van voertuiggegevens. De standaard T-Box biedt extra connectiviteitsfuncties zoals GPS-tracking. De CFMOTO 700MT is verkrijgbaar in de kleuren Nebula Black en Nebula White. Het ontwerp is functioneel en sterk geïnspireerd door de grotere CFMOTO MT-modellen. Spatborden en een motorbeschermingsplaat benadrukken het offroad-karakter en bieden extra bescherming.
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion