Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De nieuwe 800 MT-X is binnen, dit is mijn favoriete CF Moto!!
 

Klaar voor lange reizen

De 800MT-X is uitgerust met een brandstoftank van 22,5 liter, een comfortabel rallyzadel en elektronische bedieningselementen zoals drie rijmodi en cruisecontrol, voor een meer ontspannen en comfortabele rijervaring.

Geavanceerde rijhulpmiddelen

De 800MT-X zit boordevol geavanceerde rijhulpsystemen, waardoor hij het ultieme is op het gebied van rijeigenschappen en veiligheid.
Hij is voorzien van slipkoppeling, ABS, 3 rijmodi, cruisecontrol, quickshifter en TCS met de 6-assige IMU van Bosch.
Je vindt er ook een stuurdemper en een bandenspanningsmeter.
Met al deze voorzieningen kun je vol vertrouwen ruwe wegen of gladde snelwegen trotseren, wetende dat je wordt ondersteund door de beste rijveiligheid.

Leverbaar in het Zephyr Bleu en in het Nebula Black.

5 jaar garantie!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion