Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De CFORCE 520 is uitgerust met een meest bijgewerkte CFMOTO-motor met middenverplaatsing, een 495cc-motor. Deze motor van 34 pk is een toonaangevende motor met vloeistofgekoelde enkele bovenliggende nokkenas en gevoed door een 40 mm Bosch-gasklephuis. Uitgerust met optionele EPS, keuze uit een enkele of dubbele stoel, een puur CFMOTO-familieontwerp-DNA.
Let op prijs is incl btw excl bpm(kenteken kosten)
- Quadpower quads en motoren bestaat al 30 jaar
Officeel dealer van: Voge motoren
Officeel dealer van: Zontes moteren
Officeel dealer van: cf-moto atv's en utv's
Officeel dealer van: Segway atv's en utv's
Officeel dealer van: Kymco atv's
Oficeel dealer van: Tgb quad's
Werkplaats met 3 quads/motor bruggen
Eenvoudig financieren
Neem vrijblijvend contact op met Nu Motorrijden onder vermelding quadpower quads en moteren
Contact gegevens
Quadpower Quads en motoren
Industrieweg 6
4191NV Geldermalsen
Info@quadpower.nl
0345-574004
0657778588
Opties en Accessoires: Stuurbekrachtiging
sper
Lier
Handkappen
lm velgen
2 pers
Trekhaak
Contactdoos
Bagage rekken
Led verlichting
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
| Geldermalsen, Noord-Brabant |
| 0345-574004 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken