Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO CORSE SE - 2013

Garantie: Ja
20874 Km
ZWART
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

De 848 Evo Corse special edition wordt met name getypeerd door een nieuwe kleurstelling, uitgebreide electronica en speciale onderdelen. Motorisch is er niets veranderd en zorgt de 849.4 cc metende 2 cilinder in L vorm nog steeds voor 140 pk bij 10.500 tpm en 98 nm bij 9.750 tpm. Een speciaal onderdeel is de tank, deze is van aluminium gemaakt en is met 2,5 liter gegroeid naar 18 liter. Ook de Brembo remschrijven zijn gegroeid naar 330 mm. Voor heeft de 848 dezelfde vering, maar achter is de Showa monoshock ingeruild voor een Öhlins variant. De Corse heeft ook een uitgebreider electronica pakket en is standaard uitgerust met traction control (DTC), quick shifter (DQS) en hij is voorbereid op de Ducati Data Analyse (DDA). Het gewicht is door de nieuwe toevoegingen wel met 1 kilogram gegroeid naar 167 kilo (drooggewicht). Nieuw door ons geleverd en onderhouden.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion