Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO CORSE SE - 2012

39900 Km
CORSE
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11351

Ducati 848 Evo Corse Special Edition uit 2012 met 39.900 kilometer op de teller. Deze unieke motor combineert brute kracht met verfijnde Italiaanse stijl. Uitgerust met een 140 pk sterke L-Twin motor, Öhlins vering, quick shifter en Brembo remmen voor ultieme rijprestaties. De Corse-uitvoering biedt een lichtgewicht aluminium tank en een sportieve kleurstelling die de race-invloeden benadrukt. Altijd goed onderhouden, met regelmatige servicebeurten uitgevoerd. De motor verkeert in uitstekende staat en is klaar voor nieuwe avonturen, zowel op de weg als op het circuit. Deze Ducati 848 Evo biedt de perfecte balans tussen prestaties, comfort en exclusiviteit. Mis deze kans niet om een echte klassieker te bezitten!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion