Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL TITANIUM - 2015

Garantie: Ja
19921 Km
.
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
ducati - diavel-titanium
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 1993
Koppel: 131 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In nette staat verkerende Ducati Diavel Titanium. nummer 233 van 500 ooit geproduceerd! 
Dit betreft een originele NL dealer geleverde Diavel afkomstig van 2e eigenaar.

Mede door het gebruik van Carbon en titanium kleurstelling een waanzinnige verschijning! 
Met slechts 19.921 KM is de Diavel slechts ingereden en staat dus klaar voor veel plezier!


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion