Nieuwsbrief:

DUCATI  GT 1000 - 2009

17206 Km
Groen metallic - zwart
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In nette staat verkerende Ducati Sport Classic GT 1000
* Origineel Nederlands geleverd exemplaar
* Servicebeurt uitgevoerd incl. nieuwe distributieriemen
* Nieuwe bandenset gemonteerd Pirelli Rosso III
De prijs van € 8.699,- is afleveringsklaar incl. 3 maanden garantie
Als optie het tourpakket ( windscherm, zijtassen met frame en bagagedrager ) voor € 399,-
Interesse ? Neem contact op voor een afspraak 
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion