|
Motor | Superquadro Mono, ééncilinder, 4 kleppen per cilinder, Desmodromische timing, 2-balansassen, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 116|62.4 |
Cilinder inhoud | 659 |
Comp. verhouding | 13.1:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische brandstofinjectie, 62 mm gasklephuis, volledig Ride-by-Wire systeem. |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|57|9750 |
Max. koppel | 63|8000 |
Koppeling | Slipper en zelfservo natte lamellenkoppeling, hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met DQS |
Verhouding | 36/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Marzocchi aluminium instelbare upside-down voorvork, Ø 45 mm |
Vering achter | Progressieve overbrenging met Sachs volledig verstelbare monoshock. Aluminium dubbelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 330 mm aluminium flensremschijf, Brembo M 4.32 remklauw, radiale pomp met verstelbare hendel, met Bosch Cornering ABS |
Remmen achter | 245 mm remschijf, zwevende remklauw met enkele zuiger, met Bosch Cornering ABSklauwen, Bosch ABS standaard uitgerust |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso IV, 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso IV, 160-60 ZR17 |
Wielbasis | 1443 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 904-889 |
Drooggewicht | 151 |
Leverbare kleuren | Rood |
Beschrijving | Hypermotard 698 Mono
De eerste monocilinder Supermotard van Ducati voor op de weg, geboren met maar één doel: spanning overbrengen en de motorwereld domineren.
De 659 cc Superquadro Mono met desmodromische timing is de meest geavanceerde en high-performance eencilinder wegmotor ooit gebouwd, in staat om het hoogste toerental in zijn categorie te bereiken.
Het uiterlijk van de nieuwe Hypermotard 698 Mono weerspiegelt de kenmerkende eigenschappen van een supermotard die klaar is voor de racerij. Strakke lijnen, compacte vormen en een agressieve stijl. Het gedurfde en toch verfijnde uiterlijk wordt weerspiegeld door het hoge zadel, de dubbelzijdige achterbrug en het slanke achterste. Het spatbord is hoog en uitgestrekt, terwijl de achterkuip zich om de uitlaat wikkelt en ruimte laat voor de nummerplaathouder. |