Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO RVE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kruip in het zadel en laat het plezier op je afkomen. De nieuwe Hypermotard 698 Mono (RVE) is de eerste eencilinder Supermotard voor op de weg van Ducati, geboren met maar één doel - spanning overbrengen en de scene domineren. Eenvoudig, licht en wendbaar, het is een echte funbike met race-DNA.

De 659 cc Superquadro Mono met desmodromische timing is de meest geavanceerde en high-performance eencilinder wegmotor ooit gebouwd, in staat om het hoogste toerental in zijn categorie te bereiken. Om maximale prestaties op het circuit te bereiken hebben we technische oplossingen uit de Panigale-wereld toegepast op het motorblok, frame en de elektronica. De agressieve, eenvoudige en compacte look die typerend is voor een supermotard gecombineerd met de schone en goede afwerking die zo kenmerkend is voor elke Ducati. De RVE versie pronkt met de Graffiti livery, de graphics accentueren het straatkarakter van de Hypermotard 698 Mono en zorgen ervoor dat de motorfiets altijd opvalt. Zelfs in stilstand.

Ook verkrijgbaar in een A2 (35KW) versie.
Ducati heeft een breed scala aan modellen, voor alle motorrijders, ongeacht hun ervaring. Het rijbewijs dat u net heeft gehaald opent de weg naar de wereld van het motorrijden en met de nieuwe Monster kunt u deze wereld groots betreden. Geniet meteen van het plezier, de prestaties en de technologie met de 35 kW begrensde versie, perfect voor uw A2 rijbewijs. Met de tot 35 kW begrensde versie voor uw A2 rijbewijs ervaart u de fascinatie van Ducati meteen vanaf de eerste dag.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1921 - Het debuut op 28 mei 1921 tijdens Milaan-Napels wordt gereden met de enige twee tot dusver geproduceerde machines. Men verovert de 20ste en 21ste plaats. Het duurde echter maar vier maanden en een sensationele eerste finish van Gino Finzi tijdens het prestigieuze Targa Florio was een feit. Dit was het begin van een buitengewone reeks van 3.329 successen, 11 gewonnen Tourist Trophy’s en 14 wereldtitels die het Mandelleese bedrijf tussen 1921 en 1957 binnenhaalden. Deze race-ervaring werd ook weerspiegeld in de standaardproductiemachines in termen van kwaliteit, de verbetering en oplossingen van technische vraagstukken en in de verkochtte aantallen, die dankzij het race-succes de bekendheid van het merk onder het publiek opvoerde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion