Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO RVE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kruip in het zadel en laat het plezier op je afkomen. De nieuwe Hypermotard 698 Mono (RVE) is de eerste eencilinder Supermotard voor op de weg van Ducati, geboren met maar één doel - spanning overbrengen en de scene domineren. Eenvoudig, licht en wendbaar, het is een echte funbike met race-DNA.

De 659 cc Superquadro Mono met desmodromische timing is de meest geavanceerde en high-performance eencilinder wegmotor ooit gebouwd, in staat om het hoogste toerental in zijn categorie te bereiken. Om maximale prestaties op het circuit te bereiken hebben we technische oplossingen uit de Panigale-wereld toegepast op het motorblok, frame en de elektronica. De agressieve, eenvoudige en compacte look die typerend is voor een supermotard gecombineerd met de schone en goede afwerking die zo kenmerkend is voor elke Ducati. De RVE versie pronkt met de Graffiti livery, de graphics accentueren het straatkarakter van de Hypermotard 698 Mono en zorgen ervoor dat de motorfiets altijd opvalt. Zelfs in stilstand.

Ook verkrijgbaar in een A2 (35KW) versie.
Ducati heeft een breed scala aan modellen, voor alle motorrijders, ongeacht hun ervaring. Het rijbewijs dat u net heeft gehaald opent de weg naar de wereld van het motorrijden en met de nieuwe Monster kunt u deze wereld groots betreden. Geniet meteen van het plezier, de prestaties en de technologie met de 35 kW begrensde versie, perfect voor uw A2 rijbewijs. Met de tot 35 kW begrensde versie voor uw A2 rijbewijs ervaart u de fascinatie van Ducati meteen vanaf de eerste dag.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion