Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 939 SP - 2016

Garantie: Ja
39900 Km
WIT/ROOD
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
ducati - hypermotard-939-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

ZEER FRAAIE HYPERMOTARD 939 SP ABS
DTC OHLINS!!
EVT. MET AKRA
HISTORIE VOORHANDEN...
INRUIL MOTOR, OF WAT ANDERS? GEEN
PROBLEEM..

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager motoren te Hoogeveen.
Met een voorraad van minimaal 400 gebruikte motoren van
alle merken en prijsklassen zijn wij 1 van de grootste
aanbieders in het land .

Bij Jager Motoren is inruil van uw motor, auto, boot of
caravan geen probleem!! Vraag naar de scherpe voorwaarden.

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag 9:00 tot 17:30
Woensdag 9:00 tot 17:30
Donderdag 9:00 tot 17:30
Vrijdag 9:00 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten

Contactgegevens:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
tel : 0528-234149
mail: Info@jagermotoren.nl


Kijk voor onze 100% actuele voorraad altijd op
www.jagermotoren.nl


FINANCIEREN & THUISBEZORGEN IS MOGELIJK..
RESERVEREN IS ALLEEN MOGELIJK DMV. EEN AANBETALING!!

SNEL VERKOOP CONTACT? 24/7!! WHATS-APP DAN NAAR:
0528-234149 LET OP! ALLEEN VOOR DE VERKOOP...




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jager Motoren Hoogeveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion