Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 S - 2019

Garantie: Ja
45698 Km
WIT
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Werkelijk uniek mooie en complete Ducati 1260 S Touring met zo'n beetje alle extra's aanwezig o.a.

* Middenbok
* Zijkofferset afneembaar
* Handvatverwarming instelbaar
* Handkappen
* Cruise control
* Electronisch verstelbare vering
* Diverse rijmodi
* ABS
* TCS
* Aluminium zwarte rem en kopp. potjes
* Ducati safety pack
* Desmo beurt reeds uitgevoerd
* Alle boekjes incl. onderhoud aantoonbaar aanwezig
* Wordt evt. geleverd incl. 6 mnd garantie meerprijs € 299,-
* Mogelijkheid tot 12 mnd tegen meerprijs € 499,-
  • Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl  zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche  uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit  motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
                           
                 Bel  : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
                                                 Bezoekadres:
                                                 Rudolf Dieselweg 28 A
                                                 5928 RA Venlo / Blerick



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion