Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 S - 2018

Garantie: Ja
4595 Km
ROOD
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders

Ben jij op zoek naar pure adrenaline, topkwaliteit en een ongeëvenaarde rijervaring? Dan is deze Ducati Panigale V4 S uit 2018 precies wat je zoekt! Deze motor combineert onmiskenbare stijl met indrukwekkende prestaties en een krachtig geluid dat de harten van motorrijders sneller doet kloppen. Voorzien het geavanceerde Elektronica pakket (Ducati Traction Control (DTC), Ducati Quick Shift (DQS) en het Ride-by-Wire-systeem bieden jou de ultieme controle en rijervaring. Motor is ook voorzien van een prachtige Akrapovic uitlaat systeem.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion