Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FULL THROTTLE - 2016

5531 Km
ZWART
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Mooi aangeklede Scrambler met weinig km's. Termignoni-uitlaat, Bullit-knipperlichten, bar-end-spiegels, special-buddy en diverse carbon delen extra.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Inruil mogelijk
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open

Opties en Accessoires:
ABS, Sportdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rosa Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion