Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FULL THROTTLE - 2016

Garantie: Ja
13021 Km
ZWART
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

Ben je op zoek naar een unieke en sportieve motor? Deze Ducati Scrambler Full Throttle is nieuw Nederlands geleverd en heeft slechts 12500 kilometer gereden. Met zijn opvallende zwart-gele kleurcombinatie en volledige Termignoni uitlaat systeem trekt deze motor gegarandeerd de aandacht.

Deze Scrambler Full Throttle verkeert in uitstekende staat en biedt een geweldige rijervaring dankzij de krachtige motor en het hoogwaardige uitlaatsysteem. De motor is altijd goed onderhouden en heeft minimale kilometers op de teller, wat zorgt voor een bijna nieuwe rijervaring.

Aan extra's kun je op deze machine terug verwachten:

- Termignoni uitlaatsysteem
- Winderscherm
- Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion