Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2023

€ 11.790,- € 12.990,-
Garantie: Ja
3000 Km
.
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 65 Nm
Afmetingen (LxB): 211 x 86 cm
Tankinhoud: 15 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De nieuwe 2024 Ducati Scrambler Icon Black! Als demo beschikbaar bij ons in de showroom.

Deze nieuwe Scrambler is zowel in het design als in de opbouw veranderd. Standaard is hij nu voorzien van een digitaal dashboard, bochten ABS, Drive by Wire en LED verlichting. Ook is een Quickshifter als accessoire mogelijk.

Met zijn lichte gewicht en 803CC sterke L-Twin blok is het een plezier om mee te rijden! 

Nieuwsgierig? Kom dan naar onze showroom om hem te proberen!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion