Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2016

Garantie: Ja
25367 Km
ROOD/GRIJS
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 20049

Ducati Scrambler Icon.

Boekjes en de volledige historie zijn aanwezig. Heeft de desmo beurt gehad bij 24.000 km! ABS, Ducati alarm, verwarmbare handvatten Ducati, schakelindicator en Akrapovic volledig uitlaatsysteem.
€ 7.240,- is de rijklaarprijs: inclusief 12 maanden Bovag garantie en afleverbeurt.

De Ducati Scrambler Icon is in topstaat en volledig onderhouden, inclusief de belangrijke Desmo-service bij 24.000 km. Uitgerust met ABS voor optimale veiligheid, een Ducati alarm voor extra beveiliging en verwarmbare handvatten voor comfort tijdens koude ritten. De schakelindicator en het volledige Akrapovic uitlaatsysteem maken deze Scrambler niet alleen stijlvol, maar ook perfect voor sportieve prestaties. Boekjes en volledige onderhoudshistorie zijn aanwezig!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ten Kate Motoren

Aan de Rollecate 55 in Nieuwleusen, net onder de rook van Zwolle, vind je onze motorzaak met een rijke historie in de motorwereld.

Motorrijden is onze passie en die delen we maar al te graag met jou. We vinden het belangrijk om jouw wensen en behoeften goed te begrijpen, zodat we jou de motor van je dromen kunnen aanbieden. Doordat we officieel Honda-dealer zijn, tref je in onze ruime showroom altijd de nieuwste Honda-motorfietsen aan. Daarnaast ruilen we ook graag motoren in, waardoor we ook een groot aanbod occasions hebben staan van diverse merken. Dankzij onze vijf-sterren Bovag-status, leveren we je nieuwe motor af via de geldende Bovag-norm en profiteer je van Bovag-garantie.

Verder hebben we in onze motorzaak een eigen onderdelenmagazijn en werkplaats. Hier voeren onze ervaren monteurs talloze onderhoudsbeurten en reparaties uit. Dit uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Bovendien hebben we op de eerste verdieping een ruime kledingafdeling van ruim 1250m2 waar grote merken als Alpinestars en Dainese goed vertegenwoordigd zijn.

Aan de achterkant van ons pand vind je de tuning- en raceafdeling. Ons raceteam heeft door de jaren heen in totaal twaalf wereldtitels in de World Superbike en World Supersport behaald. Dus ook voor al je vragen op het gebied van racing of tuning, ben je bij Ten Kate Motoren aan het juiste adres.

Tot ziens in Nieuwleusen!
  • DISCLAIMER
    Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de motor.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ten Kate Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion