Nieuwsbrief:

ENERGICA  EGO+ - 2020

Garantie: Ja
8642 Km
Blu scuro - Donkerblauw
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
energica - ego-
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Blu Scuro Ego+ bij Motor van de Toekomst is een uniek exemplaar. De motor is van de eerste eigenaar en heeft bijna 9000 km op de teller. Voorzien van een aantal mooie extra's: öhlins vering, carbon kuipwerk en natuurlijk de unieke donkerblauwe kleur. De motor wordt geleverd met volledige servicebeurt en garantie. Compleet met boekjes en thuislaadkabel. 

Zeer volledige motor die in opdracht verkocht wordt. 
  • Energica Ego+
    De Energica Ego+ is de eerste 100% volledige elektrische superbike uit het hart van de Italiaanse race-industrie. De Energica Ego heeft een olie gekoelde permanente AC magneet motor (PMAC) met 107 kW (ca. 146 Pk) en een continue aanwezig koppel van 215 Nm. De elektrische superbike haalt een maximale range van 420 km en een maximale topsnelheid van 240 km/h. 

    Actieradius
    De actieradius is altijd afhankelijk van diverse factoren. Op de snelweg is actieradius lager dan in de stad. Ook het weer (wind en temperatuur) hebben invloed op de actieradius. De laadsnelheid is ongeevenaard, met CCS snelladen kan je laden met een maximale snelheid van 400km range per uur. 


    Thuisladen
    Deze motor kan thuis aan een stopcontact geladen worden. Ook kan deze motor aan publiek laadpalen geladen worden. Het DC Snelladen is standaard op elke Energica aanwezig.
     
  • BTW motor
    De motor betreft een BTW motor, ondernemers kunnen de btw verrekenen.
  • Motor van de Toekomst is officieel dealer van Energica.
    Al onze motoren worden verkocht met garantie, en indien van toepassing, de fabrieksgarantie.
    Wij kunnen alle onderhoud en reparatie aan Energica motoren uitvoeren.

Opties en Accessoires:
Special Paint, Nieuwe type 21.5 kW accu, Keyless, Handvat verwarming, Cruise control, Öhlins vering voor en achter, Carbon voorspatbord, Carbon kuipwerk, ABS, CCS snelladen, Thuislaadkabel, Seatcover




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion