Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CVO ROAD GLIDE - 2018

Garantie: Ja
17500 Km
ROOD
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Over deze HARLEY-DAVIDSON cvo roadglide (5HD)

Te koop: Harley Davidson CVO Road glide uit 2018 met 17000 km op de teller.

Deze in nieuwstaat verkerende dikke CVO road glide is voorzien van de volgende opties.

*128ci S&S cil zuigers
*STAR 3/4 Cam
*Fueling perf oliepomp
*Fueling tappets
*S&S Tappet guides
*S&S inlet manifold
*STAR Valve springs high lift
*Perf Valve Guides
*Tuned Diag4Bike (Laseur)
*Vance&Hines X-pipe
*Jekyll&Hide einddempers
*HyperPro voorveren
*Wilbers Nivomat shocks
*10" Biltwell Apehanger
*Sissybar
*Nwe Metzeler banden

150pk/230Nm zie foto test bank uitdraai

Motor verkeerd in absolute Top staat nergens op bespaard!

consignatie motorfiets, alleen beperkt inruil mogelijk.

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion