Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
74 kW
Teller:
23.526 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Harley Davidson 103 FLHTK Electra Ultra Limited


- Kenteken: 27-MH-VG
- Merk: Harley Davidson
- Model: Tour
- Tellerstand: 23526 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Vivid Black
- Motorinhoud: 1690 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 338 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Extra verlichting
- Highwaysteps
- Kofferset
- Rugsteun bestuurder
- Speciaal Uitlaatsysteem
- Speciaal luxe zadel
- Topkoffer
- Treeplanken
- Valbeugel
- Valbeugel achter
- Verchroomde Wielen
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Hellingshoeksensor

Veiligheid

- Alarmsysteem


Zeer nette Limited Edition Elektra Glide met weinig mls en vele extra accessoires 

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, Extra verlichting, Hellingshoeksensor, Highwaysteps, Kofferset, Rugsteun bestuurder, Speciaal luxe zadel, Speciaal Uitlaatsysteem, Topkoffer, Treeplanken, Valbeugel, Valbeugel achter, Verchroomde Wielen, Windscherm, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion