Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB 114 FXFBS - 2020

Garantie: Ja
10800 Km
Zwart/Oranje
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • 5HD Origineel NL Geleverd
  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres. Stage 1,2,3 of 4 kijk voor meer informatie op onze website bij harley tuning. Of bel ons voor de opties.
  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion