Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2004

28318 Mls
Rood
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Special Edition Harley Heritage Softail Classic

Schitterend mooie Harley met heeel veel extra's

* Chromen 9 Spoke velgen met z.g.a.n. Metzler banden

* Touring valbeugels + covers in kleur

* Batwing Mephis incl toerscherm

* Arlen Ness big sucker luchtfilter

* Instelbare PS 422 schokbrekers

* Mustang duo cofort (gel) seat

* Led koplampen ( E keur )

* Originele HD zadeltassen

* Originele uitlaat

* Floorboards

* Enz...

Recent groot onderhoud gehad voor ruim € 2000,- ( factuur aanwezig )

Motor verkeerd in totstaat !!!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Harley Davidson
Bouwjaar: 2004
Cilinderinhoud: 1450 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000 mls
Kleur: Rood
Afleverkosten : 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Aangepast luchtfilter , Comfort Zadel , Duo seat , koplamp, andere, Mistlampen / Verstralers , Originele uitlaat, Valbescherming , Valbeugels, Verhoogde ruit, wielen, andere, Zadeltasbeugels, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion