Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXLRS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Droom jij van de perfecte motorfiets voor volgend seizoen? Bij Big-Rivers Harley-Davidson hebben we nu een bijzondere aanbieding voor deze Harley-Davidson! Deze compleet uitgeruste motorfiets is nu beschikbaar met extra keuzevoordeel, dat start vanaf €750,-*/**. We nodigen je van harte uit om onze showroom in Heteren te bezoeken of neem contact met ons op voor meer informatie.

Kies één van de drie voordelen*:
• Geniet van extra korting vanaf €750,-**, afhankelijk van je aankoop;
• Ontvang €950,- om te besteden in onze shop;
• Of kies voor €950,- aan accessoires om jouw Harley-Davidson helemaal naar wens te maken.

*Prijzen zijn incl. btw. De korting en voordelen zijn alleen toepasbaar op de motorfietsen van modeljaar 2023/2024. Daarnaast kan slechts voor één van de drie opties gekozen worden.
**De extra korting wordt bepaald aan de hand van het type motor en accessoires. De verkoper zal je hierover informeren.

De Harley-Davidson FXLRST Low Rider ST is een dynamische en sportieve cruisermotorfiets, bekend om zijn wendbaarheid en prestaties. Hij maakt deel uit van de Softail-serie, met een Milwaukee-Eight-motor voor solide vermogen en een responsieve rit. De Low Rider ST combineert een klassiek, uitgekleed uiterlijk met moderne technologie, waaronder verbeterde vering, dubbele schijfremmen en een agressievere rijpositie. Het heeft de voorkeur van rijders die op zoek zijn naar een balans tussen klassieke styling en verbeterde prestatiemogelijkheden op de weg




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion