Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Revolution™ Max 1250 |
Boring x slag | 105|72 |
Cilinder inhoud | 1252 |
Comp. verhouding | 13.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | 150|112|8750 |
Max. koppel | 128|6750 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 13.11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21.2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 47 mm upside-down voorvork met compressie, rebound en verstelbare veervoorspanning. Aluminium kroonplaten |
Vering achter | Linkage-gemonteerde, piggyback monoshock met instelbare compressie, rebound en hydraulisch instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Voor: radiaal bevestigde monoblock 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | Achter: zwevende enkele remklauw |
Voorband | 120/70R19 60V |
Achterband | 170/60R17 72V |
Wielbasis | 1580 |
Lengte | 2270 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850-875 |
Drooggewicht | 242 |
Leverbare kleuren | 6 beschikbare kleuren |
Beschrijving | De Pan America™ 1250 herdefinieert Adventure Touring. Ontworpen voor avontuur, gebouwd om grenzen te verleggen.
De 1250 Special is afgeladen met premium features, klaar om de gevestigde orde in de categorie van de troon te stoten. |
| Dealerschappen: BUELL, HARLEY-DAVIDSON |
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
| Heteren, Gelderland |
| 026-4742657 |
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken