Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER SUPERLOW 1200 T - 2020

Garantie: Ja
11939 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
harley-davidson - sportster-superlow-1200-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

XL1200T Touring uitvoering.1e eig. echt nieuwstaat.

* Krachtig 1200 CC motorblok.
* ABS remsysteem.
* Chrome & black motorblok.
* Breed voorwiel.
* Brede voorvork.
* Fabrieksalarm.

Speciale Touring uitvoering uitvoering :

* Extra brede benzinetank met meer inhoud.
* Afneembaar windscherm.
* Lederen tassen.
* Brede voetsteps / boards.
* Midcontrols.
* Lichtmetalen wielen.
* Valbeugel voor.
* Touring buddyseat / soloseat ook mogelijk, zie foto's.

Kilometerstand : 11.939 km.

Deze Harley-Davidson is in 2020 door ned Harley-Davidson dealer geleverd, onderhoudshistorie bekend.

Garantie : 12 MND Bovag.

De Harley-Davidson wordt afgeleverd incl. aflevercheck-beurt. Uitgebreide controle op juiste werking van alle bedienings elementen, controle banden, remblokken, controle op niveau alle vloeistoffen etc. Desgewenst kan de Harley-Davidson ook afgeleverd worden incl. grote beurt. Daarbij worden alle vloeistoffen vernieuwd / bougies etc. Meerprijs daarvan : (318,--)

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion