Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 107 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Vivid Black
Vermogen:
67 kW
Teller:
3.097 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een bijna nieuwe FXBBS Streetbob Milwaukee-Eight uit 2019. Zeer lage km stand 3097 km. Deze stoere vette HD heeft veel vermogen........ 107 cubic inch. Met een hoogwaardige wielophanging in een Softail frame voldoet deze aan de beste rij eigenschappen. De sound is helemaal passend bij de uitstraling en dat komt door de V&H Big Radius uitlaten. Tevens is de motor voorzien van een duo seat en acc airfilter.
Kortom een pracht machine in nieuwstaat en voor de liefhebber staat hij klaar om een proefrit te maken..........overtuig jezelf van bovenstaande.
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Marty s Custom Parts
Irenestraat 47
St. Willebrord
Plan de route
06-55790401
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion