Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD MUSCLE VRSCF - 2016

Garantie: Ja
22650 Km
Zwart/wit/rood
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
- kilometerstand: 22.650 km
- LED verlichting
- kleur: Special paint
- garantie:12 maanden
- Marge motor
- FOB
- ABS
- Top conditie
- 5HD
- Dealer onderhoud ( boekje aanwezig)
- Tweede eigenaar
  • MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
    Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.
  • Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
    MKV MOTOREN
    Bunsenstraat 3
    3316GC Dordrecht
    tel. 078-7856743
    Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
    email: info@mkvmotoren.nl
    Openingstijden:
    dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
    maandag en zondag gesloten.

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Special Paint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MKV Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion