Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD VRSCA - 2002

Garantie: Ja
28961 Km
ZWART
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

VRSCA staat voor (V-Twin Racing Street Custom). De Revolution-motor werd ontwikkeld door Harley-Davidson met de hulp van een paar Porsche-ingenieurs. Harley -Davidson en Porsche ontwikkelde zo de eerste vloeistof gekoelde motor met bovenliggende nokkenas en 4 kleppen per cilinder. standaard had de motor 115PK en voor die tijd een vooruitblik in de toekomst .

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*3 maanden garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 595,00


*Helaas komt het voor dat bij sommige auto's maar 1 sleutel aanwezig is. Sleutels bij laten maken valt ook buiten de afleverpakketten. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel of extra sleutel bij de auto aanwezig zijn, en is dit essentieel voor u? Dan is het mogelijk om tegen kostprijs bij ons extra sleutels bij te bestellen.
*Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.

Opties en Accessoires:
6-speed, 240 achterband, Alarmsysteem, H-D Alarm, Screamin Eagle uitlaatdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion