Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1 - 1991

19238 Mls
Blauw
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een hele leuke motor waar je nog veel plezier van kan hebben.
Je hoeft er niets aan te doen en kan er zo mee rijden.
 
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, GPS Bracket




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion