Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
BLACK/GREY
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

Ben je op zoek naar een krachtige en betrouwbare naked bike met een sportieve uitstraling? Dan is deze Honda CB1000R precies wat je zoekt.

? Bouwjaar: 2008

? Kilometerstand: 30.245 km

? Motorblok: 998cc viercilinder, soepel en krachtig

? Vermogen: ca. 125 pk

? Staat: nette motor, klaar voor nog vele kilometers

De Honda CB1000R staat bekend om zijn sportieve rijgedrag, comfortabele zithouding en betrouwbare techniek. Met zijn krachtige motor en strakke design is het een perfecte combinatie van prestaties en stijl.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion