Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Rood
Vermogen:
126 kW
Teller:
46.968 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Inruilkoopje! Meeneemprijs slechts €4.950
Recent ingeruild bij Mototoko – geen garantie of afleverbeurt, wél een eerlijke deal. 
Wordt verkocht zoals ingeruild. Gebruikerssporen naar leeftijd. 
Te bekijken op afspraak. Bij interesse: neem snel contact op, dit soort motoren zijn vaak niet lang beschikbaar! 
-----------------

Hele gave Honda CBR 1000 RR Fireblade van bouwjaar 2005 en in nette conditie! Motorisch goed lopend en rijdt zoals je van een Fireblade mag verwachten. Deze CBR1000RR staat op een set frisse banden en is recent voorzien van een nieuwe accu. Opstappen en rijden!

Bouwjaar: 2005
Vermogen: 171PK 
Kilometerstand: 46968km 

Deze dikke Fireblade is voorzien van:
- Remus uitlaat
- Donkere kuipruit
- Duo seat cover
- Bobbins
 


Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mototoko
Industriestraat 5
Noordwolde
Plan de route
06-15206738
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion