Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 250 RR - 1990

Garantie: Ja
33296 Km
Zwart
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
honda - cbr-250-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Honda CBR 250 RR 

Bouwjaar: 1990
Kilometerstand: 33.296 

Destijds alleen in Japan geleverd, unieke 4 cilinder 250cc 
 

De Honda CBR250RR uit 1990 is een iconische sportmotor die een belangrijke plaats in de geschiedenis van Honda’s sportieve motorfietsen heeft. Dit model was bijzonder populair in de jaren ’90 en wordt vaak geprezen om zijn prestaties, lichte gewicht en sportieve rijgedrag. 

 

 

De Honda CBR250RR 1990 is uitgerust met een viercilinder lijnmotor (4-cilinder), wat relatief zeldzaam is voor motoren in het 250cc-segment. Deze viercilindermotor maakt de motor bijzonder soepel en biedt een sportieve ervaring met veel vermogen voor zijn klasse. De motor was bekend om zijn vermogen om hoge toerentallen te bereiken, wat typisch is voor viercilindermotoren.

 

De CBR250RR 1990 heeft een motor die hoge toerentallen kan bereiken, typisch voor sportmotoren uit die tijd. Het maximale vermogen ligt rond de 45 pk bij ongeveer 15.000 toeren per minuut (rpm), wat destijds indrukwekkend was voor een 250cc motor. Dit hoge toerental maakte de motor bijzonder geschikt voor sportief rijgedrag, zoals snelle acceleratie en prestaties op het circuit. Het maximale koppel ligt rond de 22,8 Nm, dat werd geleverd bij ongeveer 12.000 rpm.

    •    Cilinders: 4-cilinder lijnmotor

    •    Toerental: Tot 15.000 rpm bij 45 pk en een maximaal koppel van 22,8 Nm bij 12.000 rpm

    •






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1983 - De Meriden schuld bereikt in 1980 de 2 miljoen pond. In oktober scheld de Britse regering Triumph een schuld kwijt van 8,4 miljoen pond maar laat een schuld openstaan van nog een twee miljoen pond aan de Britain's Export Credit Guarantee Dept. Triumph gaat in de volgende jaren met verschillende modellen experimenteren maar de schulden zijn niet meer weg te werken. De productie van de Bonneville werd gestaakt in 1983 doordat het bedrijf in de herfst failliet raakt. In hetzelfde jaar flirt de pennyloze firma met een overname van de Hesketh motorfiets. Sterker nog, men neemt een Hesketh model en verkoopt deze met Triumph emblemen erop.
© 2000 - 2025 Motoroccasion