Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 1994

Garantie: Nee
25014 Km
.
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

HONDA CBR 600 F - 1994


- Kenteken: MD-DB-95
- Merk: Honda
- Model: Sport
- Tellerstand: 25014 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1994
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 170 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer mooie CBR voor de liefhebber, 17 jaar geleden door ons geleverd en erg weinig mee gereden, brandstofsysteem moet gereinigd worden, prijs is "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion