Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 FS SPORT - 2001

45318 Km
Rood
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CBR 600F 4I

Deze Honda hebben wij in mogen ruilen, na binnenkomst is deze CBR compleet geserviced bij ons in de werkplaats.

Onze monteurs hebben een grote beurt uitgevoerd,
compleet met klepstellen en Bougies vervangen, natuurlijk ook de olie het oliefilter en meteen het luchtfilter zijn vervangen.
De remblokken zijn vervangen en daarbij ook meteen de remvloeistof, verder zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeerringen vervangen.  
Ook de bobines zijn vervangen.

De Honda staat helemaal klaar voor het nieuwe seizoen, kom langs en maak die proefrit.
Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Wij zijn bereikbaar op 072-5119292


 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion