Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
( onderdeel van Chris van Hoogstraten Holding groep )
Ziet u de motor van u dromen, voor bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer: 06-51305405
We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allemaal met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze websitewww.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
71|58
Cilinder inhoud
918
Comp. verhouding
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
130|96.9|10500
Max. koppel
92|8500
Koppeling
natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18
Topsnelheid
ABS
nee
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
dubbele 310 mm schijf, radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
190/50 ZR 17
Wielbasis
1405
Lengte
2030
Breedte
685
Hoogte
1130
Zithoogte
810
Drooggewicht
180
Leverbare kleuren
Beschrijving
Dealerschappen:
KTM
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tachtig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toegepast. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voordelen boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, verminderde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en
soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de beperking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.