Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Garantie: Ja
1626 Km
BLAUW
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Eenvoud. Ruig. Twee woorden om de Rebel en zijn stijl te definiëren.

Je zit stevig in het zadel dankzij de dikke banden en het laaggezeten bobber-silhouet dat afgewerkt wordt met de steil geplaatste 11,2 l benzinetank. Deze motor is dan ook ontworpen om er net zo goed uit te zien mét rijder als geparkeerd. Zijn minimalistische vorm benadrukt zijn eigen, natuurlijke individualiteit vanuit elke hoek. Het stalen frame is design op z'n best. Net als de vier LED-koplampen, de ronde koplamp en de compacte richtingaanwijzers. Een finishing touch? Die vind je bij de 2-1 uitlaat die zich best laat omschrijven als de Shotgun. Compleet met een captiverende sound, zoals het zou moeten.

Deze Rebel heeft ook nog geen 2000KM gelopen! inclusief navi en bagagerek
Komt met 6 maand Rebel komt met 6 maand garantie en afleverbeurt!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion