Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele stoere Rebbel 500 in het zwart / Antraciet - ABS - 35KW - A2 - Rekje - Mooie Ruime Leren Tassen - 12 Volt Aansluiting - Gear Indicator - Hele fijne soepele Cruiser - Lage Zithoogte wat er fijn is voor de iets kortere Motorrijder/Ster - Zuinig in verbruik en oerbetrouwbare motor - 12 Maanden Volledige Garantie -
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld DOHC |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 33,5 kW bij 8,500 tpm |
Max. koppel | 44,6 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11,2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 41mm telescopische vork |
Vering achter | Showa with pro-link system |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 130/90-16M/C 67H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1,488 mm |
Lengte | 2,188 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1,094 mm |
Zithoogte | 690 mm |
Drooggewicht | 190 kg |
Leverbare kleuren | Graphite Black, Matte Armoured Silver Metallic, Millennium Red |
Beschrijving | Voel je vrij

Druk je stempel.



De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten. |
WELKOM BIJ SNOEK MOTOREN !
Wij zijn in 1969 begonnen met het verkopen en repareren van Honda's !
Door ons al die tijd alleen op dit merk te richten, kunnen we inmiddels rustig zeggen dat we hierin gespecialiseerd zijn. Dit en onze Noord-Hollandse nuchterheid onderscheiden ons van andere motorzaken.
Waarom het de moeite waard is om eens bij ons te komen kijken ? ruime keuze in nette, schadevrije gebruikte Honda's goed en eerlijk advies vakbekwaam personeel goede werkplaats grote voorraad Honda onderdelen veel motorkleding en helmen voor uitverkoopprijzen Graag tot ziens !
 |
Snoek Motoren |
|
Middenweg 480
Heerhugowaard
Plan de route
|
 |
072-5712241
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken