Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT - 2020

Garantie: Ja
34971 Km
Zwart
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda Afrika Twin 1100 DCT 

Bouwjaar: 2020 
Kilometerstand: 34.971
Garantie: ja 6 maand 

Nederlandse motorfiets afkomstig van de eerste eigenaar. Volledig dealer onderhouden en alle facturen compleet ! 


Opties en accessoires: 
* Middenbok 
* Handkappen 
* DCT shift paddle ( schakelen met voet ) 
* Honda Topkoffer 
* Givi tanktas 
* Osco ketting smeer systeem 
* Adventure pack 
* Mistlampen 
* Beugels 
* Bagster comfort zadels 
* Handvatverwarming 
* Hoge kuipruit 
* ABS / Traction control / Rijmodes / TFT dashboard / Automaat / Led verlichting / Bluetooth 

Voorzien van nieuwe olie / olie filter / kettingset / remblokken.

Deze mooie Honda staat klaar voor een mooi avontuur! 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion