Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOURING DELUXE - 2002

49533 Mls
ROOD METALLIC
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In keurige staat verkerende GL1800 Goldwing.

Meerdere foto`s op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Dual Combined Brake System




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion