Nieuwsbrief:

HONDA  MONKEY Z 125 - 2021

Garantie: Ja
4304 Km
Geel
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een in nieuwstaat verkerende monkey,
Ideaal voor de camper of als funbike.
Rijd perfect.
  • Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de 
    weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.

    Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
    voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.

    Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .

    Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper 
    geen probleem.

    Tevens werken wij met zoek opdrachten.

    Wij geven ook garantie op onze motoren.

    Motorsprakel
    weerseloseweg 2
    7522pt enschede
    tel 0637445287
    info@autosprakel.nl

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
    Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.

    Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Sprakel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion