Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
35147 Km
Zwart/Rood
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda 750D Integra ! Fraaie motorscooter, voor vele doeleinden te gebruiken. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.

De 2014 Honda Integra NC750D deelt motorblok, frame en elektronica met de NC750X en NC750C. 

DCT
De Dual Clutch Transmission (DCT) is datgene wat van de Integra een unieke motorscooter maakt. Het grote verschil is dat 'gewone' motorscooters één lange versnelling lijken te hebben, waar de Integra er zes heeft, waartussen volautomatisch geschakeld wordt, door de geniale dubbele koppeling gaat dit werkelijk naadloos. Er kan eventueel ook met de 'flippers' door de linkerhand zelf geschakeld worden, maar dit is eigenlijk alleen noodzakelijk als je erge haast hebt, dan wil het nog wel eens handig zijn zelf iets eerder terug te schakelen en zo wat meer op de motor te remmen. Ook kan je hiermee de motor trekkend in één versnelling houden, waarbij een CVT-automaat dan al snel het toerental wegvalt en de trekkracht vermindert. Verder is er keuze tussen een D en een S stand, waarbij de S iets langer doortrekt in de versnellingen en eerder terugschakelt, handig voor als je toch op tijd bij die afspraak wil zijn. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Dokter Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 2015 - Yamaha viert 30 jaar VMAX met speciale 30th Anniversary VMAX Carbon In 1985 introduceerde Yamaha een adembenemende machine die de motorwereld op haar grondvesten deed schudden. Met zijn brute hightech V4-motorblok, stoere vormgeving en ongelooflijke prestaties bracht de oorspronkelijke VMAX het acceleratievermogen van een dragster naar de openbare weg. En 30 jaar later is de nieuwste VMAX nog altijd de ultieme muscle bike. 200 pk hightech 1.679cc V4-motorblok Dit is het krachtigste productie V4-motorblok dat ooit door Yamaha is gebouwd en maakt de 30th Anniversary VMAX Carbon tot de meest gewilde en opzienbarendste muscle bikes voor op de weg. Dit imposante vloeistofgekoelde 1.679 cc V4-motorblok perst er bij 9.000 tpm maar liefst 200 pk uit en levert een koppel van 17 kgm bij 6.500 tpm. Het staat gewoon te trappelen om op uw commando voor een explosieve acceleratie te zorgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion