Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2020

Garantie: Ja
2700 Km
BLACK
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Ben je op zoek naar een betrouwbare, veelzijdige en zuinige motor voor zowel woon-werkverkeer als langere toertochten? Dan is deze Honda NC750X ABS uit 2020 precies wat je nodig hebt!

Bouwjaar: 2020


Kilometerstand: 2700


ABS: Ja


Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen)


Vermogen: 55 pk

.
Kleur: Black


Brandstofverbruik: ~1 op 28 – ideaal voor lange ritten!

Deze motor staat bekend om zijn lage zwaartepunt, prettige rijgedrag en praktische opbergruimte in de ‘tank’. Ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion