|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54.4|40.3|6,250 |
Max. koppel | 68|4,750 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, manuele koppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.1 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 153.5mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm Enkele wave type schijf met tweezuigerklauw en remblokken in gesinterd metaal. |
Remmen achter | 240mm enkele wave type remschijf met enkelzuigerklauw en remblokken in kunststof. |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1535 |
Lengte | 2210 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1285 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Glint Wave Blue Metallic,Mat Ballistic Black Metallic,Pearl Glare White,Grand Pri Red. |
Beschrijving | ÉÉN MOTORFIETS VOOR ALLES
Zij die er eentje hebben houden van de NC750X Ze houden van de betrouwbaarheid en veiligheid. De hoogwaardige kwaliteit, de duurzame vormgeving, het comfort en de veelzijdigheid maken deze motorfiets perfect voor je dagelijkse woon-werkrit, maar ook voor een fijn weekendje weg. Innovatieve functies – zoals de ingebouwde opbergruimte – zijn absolute pluspunten, net als de karakteristieke motor, een tweecilinder die een aanzienlijk koppel levert en bijzonder efficiënt is in brandstofverbruik. Daarnaast heb je de Dual Clutch Transmission, een populaire optie die je toestaat om te kiezen tussen manueel of handmatig schakelen. Vele redenen dus om de NC750X lief te hebben. En nu hebben we hem nog beter gemaakt. |