Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS - 1997

Garantie: Nee
83873 Km
Bordeauxrood
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Super Mooie Rijklare ST1100 Pan European NU VOOR €2149!!

Datum 1e toelating 09-03-1997 / 83873 km / 74 kW (100 pk) / 290 kg 

 


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Handvat verwarming, Kofferdeksels in kleur, Middenbok, navigatie voorbereiding, TCS, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion