Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda ST1100, de ultieme toermotor met bewezen betrouwbaarheid en comfort. Perfect voor lange ritten en dagelijks gebruik.
Goede staat!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Water gekoelde V-4 |
Boring x slag | 73|64.8 |
Cilinder inhoud | 1084 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|74.6|7500 |
Max. koppel | 111|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 28 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele remschijf diameter 316 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf diameter 316 mm |
Voorband | 120/70-18 |
Achterband | 160/70-17 |
Wielbasis | 1555 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 287 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Bathmen , Overijssel |
| 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons.
Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken