Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 VTEC ABS - 2005

Garantie: Nee
57703 Km
Zilver
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele mooie  Honda VFR 800 ABS V-TEC


- Sportdempers 
- Topcase
- Getinte ruit 
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Pit" betekent: Bougie. Een ‘vette pit’ is een vervuilde bougie. Een eenpitter is motorfiets met één cilinder, een vierpitter een motorfiets met vier cilinders. Van een tweecilinder motorfiets kan worden gezegd: ‘hij loopt op anderhalve pit’, wat betekent dat een van de twee cilinders niet helemaal meedoet. De oorzaak hiervan kan een slecht functionerende bougie, een lekkende bougiekabel, niet goed sluitende kleppen, of valse lucht zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion