Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor stat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102|75|10.000 |
Max. koppel | 72.8|9500 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Pro link |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 |
Lengte | 2130 |
Breedte | 799 |
Hoogte | 1243 |
Zithoogte | 816 |
Drooggewicht | 240 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.
|
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken