Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1993

Garantie: Nee
50274 Mls
Zwart
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Sterke motoren, het blok is erg betrouwbaar. De motorblokken hebben een heel goede reputatie. Dit type is gebouwd van 1987 t/m 1996. Voorzien van een nieuwe voorband en een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Sissybar, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, Voorzien van een nieuwe voorband en een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion