Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 S SHADOW - 2011

Garantie: Ja
50176 Km
WIT/ROOD/BLAUW
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
honda - vt-750-s-shadow
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Super mooie Honda VT750S werkelijk in nieuwstaat.
Alle onderhoud aantoonbaar aanwezig incl. boekjes en rekeningen.

Wordt geleverd incl. 6 mnd garantie en mogelijkheid tot 12 mnd garantie tegen meerprijs € 299,-
  • Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
    TELEFONISCH BEREIKBAAR OP : 06-51305405


    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion