Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 250 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
White
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Accessoires Pakket De Wolf Edition #74

Factory decalset
Factory racing triple clamp blue
Factory racing seatcover
Factory grill Protection stickerset
Renthal Twinwall handlebar blue
Footbrake extender blue
Stepplate brake lever blue
Stepplate for shifting lever blue
Oilfilter cover blue
Oilplug Complete blue
Oildrane plug blue
Grip Donuts set
Feul tankcap
Sprocket 51t blue
Handbrake cylinder Cover blue
Footbrake cylinder Cover blue
Factory racing frame protector
Suspension adjuster knob blue

Ook leverbaar TC 125 !!!!!

 
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion